Logo_FIXS_web_header

De alles-in-één werkomgeving voor casemanagers en arbodiensten

Als arbodienst of casemanager ben jij de spil in het web die dagelijks het overzicht bewaart en zorgt dat de benodigde specialisten op de juiste momenten ingeschakeld worden zodat werknemers de juiste begeleiding krijgen. Om de regie te behouden heb je een digitale assistent nodig die jou snel inzicht geeft in de stand van zaken én de administratieve werkdruk sterk vermindert. De verzuim software van FIXS biedt jou alle handgrepen die je nodig hebt om te zorgen dat jij kan blijven doen waar je goed in bent, namelijk het managen en beperken van verzuim onder je klanten of bij je werkgever.

dashboards_graphic

Houd eenvoudig de regie op het verzuim bij al je klanten

Blijf de spil in het web door efficiënt samen te werken in één omgeving

Als casemanager wil je de controle houden op de re-integratie van alle medewerkers. Hierbij is het van belang dat de specialisten op de juiste momenten ingeschakeld worden én toegang krijgen tot de actuele informatiestukken die hen helpen de re-integratie te bevorderen.

 

Met de overzichtelijke dossiers in FIXS zorg je ervoor dat je als casemanager eenvoudig de controle bewaart op het verloop van een re-integratiedossier. In één totaaloverzicht zie je direct welke status een taak heeft en door wie deze eventueel al uitgevoerd is. Actuele of toekomstige taken kunnen gekoppeld worden aan de juiste specialisten die middels een melding op de hoogte worden gebracht.

Start snel de juiste verzuimprotocollen met geïntegreerde UWV-documenten

Verzuim kent vele factoren wat het vaak lastig maakt om één duidelijke oorzaak aan te wijzen. Daarbij verdient iedere medewerker de juiste aandacht. Oftewel soms werkt een traject voor de één beter dan voor de ander en is het belangrijk dat bepaalde taken op de juiste momenten worden ingezet.

 

FIXS biedt de mogelijkheid om, naast de wettelijk verplichte taken, de dienstverlening volledig op maat in te richten en bij te stellen, ook wanneer de re-integratie als van start is gegaan. Maak preventieve dossiers aan, stel notificaties in en schakel snel met specialisten wanneer nodig.

Werk AVG-proof door de juiste mensen de juiste rollen toe te kennen

Bij een re-integratietraject zijn verschillende specialisten betrokken. Denk aan de casemanager, bedrijfsarts, officemanager, werkgever en uiteraard de medewerker zelf. Ieder heeft eigen verantwoordelijkheden en daarmee toegang nodig tot bepaalde informatiestukken die relevant zijn.

 

Het portaal van FIXS werkt volledig AVG-proof door de verschillende deelnemers passende toegang te geven tot taken, documenten en notities op de juiste momenten. De rest van de informatie wordt vakkundig afgeschermd en staat goed beveiligd opgeslagen.

Beheer al je debiteuren en genereer automatisch de juiste facturen

De administratie, wie heeft daar nu zin in terwijl je nog zoveel andere zaken te regelen hebt? Precies, dat dachten wij ook toen we de facturatie en debiteurenmodule ontwikkelden voor onze klanten. Breid FIXS uit met deze module om het overgrote deel van je financiële taken te automatiseren en foutmarges in facturen te verkleinen.

 

FIXS biedt de mogelijkheid om voor iedere debiteur de contractuele afspraken in te regelen, zoals de looptijden, abonnementsprijzen en tarieven voor de dienstverlening. Hiermee maakt FIXS automatisch facturen over de door jou geselecteerde periodes. Je kunt kiezen voor het genereren van handmatige, bulk- en periodieke facturen. Desgewenst stuur je deze direct naar je klanten en lees je deze automatisch in in je boekhoudsoftware. 

Maak je werkdag nog eenvoudiger met de onderstaande oplossingen

Ben je benieuwd met welke oplossingen FIXS voor jou werkt?
Neem dan contact op met onze specialisten.

Efficiënt werken

Werk vanuit je gebruiksvriendelijke management dashboard en laat FIXS voor je werken met geautomatiseerde taken

Inrichten diensten

Stel voor iedere klant je eigen protocollen samen met wettelijke en aanvullende taken

Inkoop dienstverlening

Krijg direct inzicht in de dienstverlening die ingekocht is bij partners, zodat je snel inkoopfacturen kunt accorderen

CBS Statistieken

Filter data, genereer rapportages en benchmark je klanten

Actuele taken en notificaties

Krijg taken en notificaties van lopende dossiers op de juiste momenten te zien

Koppel met HR-software

Synchroniseer gegevens van je klanten met FIXS zodat deze altijd up-to-date zijn

Eenvoudig klantbeheer

Beheer eenvoudig je dienstverlening aan klanten met bijbehorende contracten

Overzichtelijke planningsagenda

Beheer afspraken van interne en externe specialisten en breng iedereen tijdig op de hoogte

Aanvraag FIXS

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je om onderstaand gegevens in te vullen. Eén van onze specialisten zal z.s.m. contact met je opnemen. Mocht je intussen nog aanvullende vragen hebben, dan mag je deze sturen naar info@fixs-software.nl.